Friday, September 18, 2009

Ny -Uj elet

Kezdem megszokni,megszeretni az itteni eletet,a Pasztorom es a draga Zoltanom segitsegevel. Nagyon felgyorsult az elet korulottem,de nemcsak...hanem az en kis eletem is. Abszolut minden uj lett nekem egyik naprol a masikra. A szo szoros ertelmeben! Ugy tapasztalom ,hogy nem azok az emberek koze tartozom akik siman beilleszkednek egyik kozossegbol a masikba...meg kellett tanuljam milyen az amikor a megszokott rutin felbomlik,a jolismert arcok mar csak emlekezetemben elnek-pedig jol esne ha osszetalkoznank az utcan-nagyon furcsa volt az amikor mentem az utcan es ismeretlen arcok vesznek korul. Sokkal inkabb ra vagyok szorulva Isten segitsegere! Tapasztlom mindennap, ahogyan lehajol hozzam es felemel. O bepotolja azt a hianyt amit erzek a kedves csaladom ,barataim ,ismeroseim miatt...

2 comments:

  1. Orulok, hogy elkezdted a blogolast!
    Majd irj sokat! Pussz!

    ReplyDelete
  2. Meg tudom érteni a helyzetet, amiben vagy, vagy legalábbis amiben voltál szeptemberben, amikor írtad ezt a bejegyzést. Én is átmentem ilyen helyzeten, de tudom azt mondani, hogy amikor a szeretteim távol voltak tőlem, Isten annál közelebb jött hozzám. Egy kevés idő, és mindent meg lehet szokni, sőt szeretni és ragaszkdni is! Azt kívánom neked is, h tudj teljesen beilleszkedni az új környezetedbe! AZ Úr áldjon meg!
    helga

    ReplyDelete