Sunday, November 22, 2009

Halaadas-Thanksgiving-mutet...

A mult vasarnap,Nov.15 vakbelmuteten mentem keresztul.Nem volt valasztasi lehetosegem,egyszeruen kerekesagyra elemtek es toltak...mondanom sem kell fura erzes volt,foleg azertis mert ugy ereztem a sajat labaimban meg van annyi ero,hogy lemenjek az O.R -ba,a mutoterembe,aztan hirtelen felgyorsultak az orvosok korulottem,annyi idom volt meg,hogy viszontlatas puszit adjak a draga kedves Zoltanomnak...es mar benn voltam egy hideg,orvosi muszerekkel tele teremben.Egy-ket perc es a tobbire mar nem emlekszem...kb 2 ora mulva arra ebredtem,hogy:valahol faj., es kepzeljetek angolul beszeltem amikor felebredtem:)
Hala az Urnak jobban vagyok! Pentek estetol egeszen hetfo esteig kellett benn maradjak a korhazban.A korhazi agyon egeszen lassu-utemben halad az ido,2 ora hossza legalabb egy napnak tunt.A kedves ferjem nappal allandoan ott volt velem,mindent megtett ertem! koszonom Szivem! Amugy ez ido alatt vegig azt ereztem ,hogyIsten nagyon szeret! annak ellenerem,hogy nem is tudtak megallapitani igazabol mi okozza a gyulladast a szervezetemben,de a fo sebesznek Isten adott bolcsesseget es ugy iranyitotta,hogy megkapta a fajdalom okozojat.
Az otthonom - 1 es fel eve ,miota itt elek New Yorkban-soha nem volt ilyen kedves,mint most amikor hazhoztak a korhazbol.Atertekelodtek bennem az otthonnal kapcsolatos dolgok.
November.Osz.Szerelem.Eljegyzes.2 Szulinap.1 Mutet.Levelek.Halaadas.
A novemberi honap a mi hazassagunkban tele van megemlekezesi lehetosegekkel,keszultem is erre:15 szerettuk volna megunnepelni a csaladban,mindent megvettem a tortahoz is...kozben tanulgatjuk azt is ,hogy flexibilisek legyunk es adjuk meg magunkat Istennek...ebben az esetben...tejszinhabos,csokis torta nelkul...inkabb bojtolve adtunk halat a draga Urunknak aki atsegitett a muteten.A mutet vege epp ebedidore lett vege.ISTEN SOHASEM TEVED! ES TOKELETESEN IDOZOT!
Koszonom mindazoknak akik imadkoztak ertunk!
.....ebben a a novemberben egy dologgal tobb lett amiert halat kell adjunk.....
ADJATOK HALAT AZ URNAK ,MERT JO MERT OROKKEVELO AZ O HUSEGE!



3 comments:

  1. Hianyoztatok, kivanunk tovabbi felerosodest, gyogyulast, jo hetet Isten aldasaval.

    ReplyDelete
  2. Orulok, hogy irsz!
    Nekunk is hianyoztatok! Tovabbi jobbulast, szep hetet!

    ReplyDelete
  3. Bocsi ha tevedek de szeretnem tudni,hogy az Egrespataki SZeredai Ilonara tallaltam-e ra aki nekem regi baratnom...
    Barki is legy udv es aldas eletetekre

    ReplyDelete